УКР
РУС
ENG
Показати пароль
Забули пароль?
Реєстрація
Цілодобовий Контакт-центр
Всі дзвінки безкоштовні
Безпека

1. Перед початком роботи обов’язково переконайтеся, що адресу сторінки Інтернет-Банка введено вірно https://my.bankvostok.com.ua/. Адреса сторінки повинна починатись з https:// (HyperText Transfer Protocol Secure). Позначається у оглядачі іконкою с замком та/або виділяється кольором, що вказує на використання посиленого протоколу безпеки. Тільки після цього можете вводити логін та пароль для входу в Інтернет-Банк.

2. Відключіть та не використовуйте функцію зберігання логіну та паролю або автозаповнення текстових полів у оглядачах.

3. Для коректного завершення роботи у Інтернет-Банку обов’язково використовуйте кнопку «Вихід».

4. Пам’ятайте! Чим складніший пароль – тим надійніша Ваша безпека.

5. Не зберігайте паролі: на папері, у файлі, телефоні чи інших носіях інформації. Облікові (авторизаційні) дані суворо конфіденційні. У разі підозри втрати облікових даних, терміново зверніться до інформаційного центру ПАТ «Банк Восток», за телефоном 0 (800) 30-70-10.

6. Не передавайте персональну інформацію: контрольне слово, номер платіжної карти за допомогою незахищених каналів зв'язку (електронна пошта, СМС-повідомлення, тощо). Логін та пароль – це ті дані, які не повинен знати ніхто крім Вас.

7. Увага, Банк не здійснює розсилку електронних листів та не телефонує з метою отримання персональної інформації клієнта, що пов'язана з паролями, одноразовими кодами, інформацією про номери платіжних карток, PIN-кодів, коди CVV2 тощо.

8. Користуйтесь послугою СМС-інформування, щоб контролювати безпеку руху коштів.

9. Зверніть увагу, щоб на вашому ПК, з якого здійснюється вхід та подальша робота в Інтернет-банку, було встановлено ліцензійне антивірусне ПЗ.

10. При виявленні вірусного або зараженого ПЗ на комп’ютері, з якого здійснюється робота у Інтернет-Банку, зверніться до інформаційного центру ПАТ «Банк Восток», за телефоном 0 (800) 30-70-10.

11. У разі втрати телефону або блокуванні SIM-карти, які використовувались при роботі у системі, терміново зверніться до інформаційного центру ПАТ «Банк Восток», за телефоном 0 (800) 30-70-10.

12. Аватар (зображення користувача) – функція захисту від фішингу (Інтернет-шахрайства метою якого є отримання доступу до конфіденційних даних користувачей). Зображення, яке Ви обрали, відомо лише Вам. Якщо Ви увійшли до Інтернет-банку та бачите інше зображення або воно відсутнє, можливо, Ваш аккаунт намагались зламати або його вже було зламано. Терміново зверніться до інформаційного центру ПАТ «Банк Восток», за телефоном 0 (800) 30-70-10.