1. Перед початком роботи обов’язково переконайтеся, що адресу сторінки онлайн-банку введено вірно https://my.bankvostok.com.ua/. Адреса сторінки повинна починатись з https:// (HyperText Transfer Protocol Secure). Позначається у оглядачі іконкою с замком та/або виділяється кольором, що вказує на використання посиленого протоколу безпеки. Тільки після цього можете вводити логін та пароль для входу в онлайн-банк.
2. Відключіть та не використовуйте функцію зберігання логіну та паролю або автозаповнення текстових полів у оглядачах.
3. Для коректного завершення роботи в онлайн-банку обов’язково використовуйте кнопку «Вихід».
4. Пам’ятайте! Чим складніший пароль – тим надійніша Ваша безпека.
5. Не зберігайте паролі: на папері, у файлі, телефоні чи інших носіях інформації. Облікові (авторизаційні) дані суворо конфіденційні. У разі підозри втрати облікових даних, терміново зверніться до інформаційного центру ПАТ «Банк Восток», за телефоном
6. Не передавайте персональну інформацію: контрольне слово, номер платіжної карти за допомогою незахищених каналів зв'язку (електронна пошта, СМС-повідомлення, тощо). Логін та пароль – це ті дані, які не повинен знати ніхто крім Вас.
7. Увага, Банк не здійснює розсилку електронних листів та не телефонує з метою отримання персональної інформації клієнта, що пов'язана з паролями, одноразовими кодами, інформацією про номери платіжних карток, PIN-кодів, коди CVV2 тощо.
8. Користуйтесь послугою СМС-інформування, щоб контролювати безпеку руху коштів.
9. Зверніть увагу, щоб на вашому ПК, з якого здійснюється вхід та подальша робота в онлайн-банку, було встановлено ліцензійне антивірусне ПЗ.
10. При виявленні вірусного або зараженого ПЗ на комп’ютері, з якого здійснюється робота в онлайн-банку, зверніться до інформаційного центру ПАТ «Банк Восток», за телефоном
11. У разі втрати телефону або блокуванні SIM-карти, які використовувались при роботі у системі, терміново зверніться до інформаційного центру ПАТ «Банк Восток», за телефоном
12. Аватар (зображення користувача) – функція захисту від фішингу (Інтернет-шахрайства метою якого є отримання доступу до конфіденційних даних користувачей). Зображення, яке Ви обрали, відомо лише Вам. Якщо Ви увійшли до онлайн-банку та бачите інше зображення або воно відсутнє, можливо, Ваш аккаунт намагались зламати або його вже було зламано. Терміново зверніться до інформаційного центру ПАТ «Банк Восток», за телефоном